RSS

به وبلاگ شیرینی پزی من خوش اومدید. امیدوارم بتونیم چیزهای زیادی از هم یاد بگیریم.نظر یادتون نره

image hosted by free picture hosting at www.iranxm.com

برگهای شکلاتی




مواد و وسایل لازم :
قلم مو نرم
برگ نعنا یا گل رز
شکلات سفید یا قهوه ای به میزن لازم .
(من از شکلات پارمیدا استفاده کردم)

شکلات رو به روش بن ماری اب میکنیم ..و هیچی بهش اضافه نمیکنیم.
روی همون قابلمه ی آب گرم ظرفمون رو میزاریم ... که مدت زمان بیشتری برای کار با شکلات داشت باشیم .. (اگر ظرف شکلات رو بردارید شکلات بعد از 5 تا 10 دقیقه سفت میشه و دیگه نمیشه باهاش کار کرد)
خب حالا احتیاج به یک قلم موی نرم داریم .. که شکلات رو باهاش پشت برگها بمالیم
از برگهایی استفاده میکنیم که خطوط واضح تری داشته باشن .. و پرز هم نداشته باشن ..
شکلات رو پشت برگها میمالیم و سعی میکنیم تا جایی که امکان داره ضخیم باشه .. و قسمت پایینی برگ ضخیم تر باشه .. (که موقع جدا کردن برگ نشکنه)
بعد از اینکه کارمون تمام شد ... برگها رو توی فریزر میزاریم .. و بعد از 10 دقیقه برگها رو با موچین جدا میکنیم... تا جایی که امکان داره از انگشتاتون استفاده نکنید .. چون حرارت دستتون باعث میشه شکلات ها نرم بشن و بشکنن .. من از ناخن و موچین استفاده کردم.

عکسها گویا هستن .. ولی اگر سوالی بود در خدمتم 


 
 
.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...